ÚVOD > Блокбастер тижня
 
БЛОКБАСТЕР ТИЖНЯ

Ми пропонуємо ДОДАТКОВУ ЗНИЖКУ 10% в електронному магазині. Знижка діє на весь асортимент, наявний на складі. Знижка діє з 17.04.2024 по 8.5.2024 або до закінчення запасів. Не забудьте використати купон на знижку.

 

Для клієнтів E-SHOP акція діє лише з 17.4. по 8.5.2024 або до повного розпродажу запасів.

 

УМОВИ АКЦІЇ

  • додаткова знижка поширюється на обраний асортимент.
  • Додаткова знижка не може бути застосована до гірськолижних комплектів (вони не будуть включені в купон), інших вигідних комплектів або подарункових сертифікатів
  • не сумується з іншими купонами на знижку або членськими знижками (JAMES, HIKEMATES, ALPENVEREIN, KST тощо).
  • Знижка EXTRA не поширюється на товари з терміном доставки до 3 днів / до 5 днів / до 7 днів / на одне замовлення.

 

КУПОН НА ЗНИЖКУ ДЛЯ 

TOTAL10UA

 

Важлива інформація при обробці замовлень

У зв'язку з величезним інтересом до заходу, ми хотіли б повідомити вам про деталі обробки ваших замовлень. Тому просимо вас набратися терпіння. Над вашим замовленням працює ціла команда людей, і ми зробимо все можливе, щоб обробити ваше замовлення якнайшвидше.

  1. Ми обробляємо замовлення в хронологічному порядку, послідовно в міру їх надходження в нашу систему
  2. Ми вже точно знаємо, що замовлення, які надійдуть цими днями, будуть відправлені негайно, тому доставка до вашого дому або адреси доставки займе більше часу, ніж ви звикли з нами.
  3. Якщо ваше замовлення знаходиться в статусі: прийнято в систему, це означає, що ми ще не почали обробку замовлення
  4. Якщо замовлення знаходиться в статусі: товар замовлено у постачальника, тому деякі товари з вашого замовлення нам довелося дозамовити і ми точно знаємо, що вони надійдуть, тому просимо набратися терпіння (доставка залежить від типу товару, іноді це 3 дні, для деяких позицій це до 7 днів)
  5. Якщо замовлення знаходиться в статусі: в обробці, товар готується до відправки
  6. Якщо замовлення знаходиться в статусі: відправлено, це означає, що ми відправили його кур'єром на обрану вами адресу.
  7. Особисте отримання - будь ласка, приходьте забирати замовлення тільки тоді, коли воно буде в такому статусі: готове до особистого отримання.
  8. Також може статися так, що ми більше не зможемо відправити деякі товари з вашого замовлення, тому що вони були придбані кимось до вас або тому що ми більше не можемо отримати товар від наших постачальників. За необхідності ми повідомимо вас про зміни у вашому замовленні телефоном або електронною поштою.

Шановні клієнти, ми просимо вас не телефонувати для отримання інформації щодо вашого замовлення, поки воно знаходиться в процесі обробки. Ми будемо інформувати вас про все.

Якщо ви вирішили змінити замовлення, це можливо тільки в статусі: отримано в систему, якщо замовлення знаходиться в статусі обробляється/відправляється, замовлення не може бути відредаговано або змінено.

Якщо ви бажаєте скасувати замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою adamsport@adamsport.com.ua, щоб ми не відправили його вам помилково.

Ми також хочемо вибачитися, якщо ви не можете додзвонитися за номерами нашої служби підтримки. На момент проведення заходу ми працюємо на максимумі можливостей. Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою adamsport@adamsport.com.ua

Ви можете відстежувати статус вашого замовлення, увійшовши до свого облікового запису.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Повна (Desktop) версія