ÚVOD > Правила та умови
 

Загальні положення та умови

1. Ідентифікація компанії та контактна інформація


1.1 Продавець:

Назва фірми: Adam sport s.r.o.
Правова форма: Товариство з обмеженою відповідальністю
Головний офіс: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ружомберок
ID номер: 45 881 553
ІПН: 2023122321
ПДВ: SK2023122321
Зареєстрований в: комерційний реєстр Жилінського районного суду, розділ: Sro, параграф н.: 77724/L
Представлений: керівник:  Patrik Lupták

 

(надалі іменується «продавець»)

Адреса закладу (магазину):

Адам Спорт
Бистрицька дорога 5649/4B
Ружомберок
034 01
Словацька республіка

Відповідальний керівник: Patrik Lupták
Контакт: adamsport@adamsport.com.ua

Графік роботи магазину:

Пн - Пт: 09:00 - 17:00
Сб: 09:00 - 12:00

1.2 Контактна інформація:

Електронна адреса: adamsport@adamsport.com.ua


1.3 Адреса, за якою покупець може подати претензію, повернути придбаний товар, подати скаргу чи іншу ініціативу:

Адам Спорт
Бистрицька дорога 5649/4B
Ружомберок
034 01
Словацька республіка

1.4 Орган контролю:

Інспекція СОІ по Жилінському краю
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
za@soi.sk
тел. номер. 041/763 21 30, 041/724 58 68
номер факсу 041/763 21 39

2. Вступні положення
2.1 Метою цих загальних умов (далі - "ЗУ") є чітко та зрозуміло проінформувати покупця та надати йому всю необхідну інформацію перед тим, як вступити в договірні відносини, і в той же час проінформувати його про право відмови від договору та порядок оскарження.

2.2 Загальні умови регулюють права та обов’язки учасників договору, укладеного на відстані або договору, укладеного поза межами приміщення продавця через електронний магазин www.adamsport.com.ua

2.3 У разі укладення споживчого договору відповідно до положень § 52 та наступних. Цивільного кодексу, що укладається при використанні засобів зв’язку на відстані, договірні відносини між покупцем і продавцем регулюються в першу чергу Законом №. 102/2014 зб. про захист прав споживачів під час продажу товарів або надання послуг на основі договору, укладеного на відстані або договору, укладеного поза приміщенням продавця, а також про внесення змін до деяких законів, Цивільного кодексу та Закону № 250/2007 зб. про захист прав споживачів та про внесення змін до Закону Словацької національної ради № 372/1990 зб. про правопорушення зі змінами.

 

3. Визначення термінів
3.1 Оператором електронного/інтернет-магазину (e-shop) є торгове підприємство «Адам спорт», с. r. приблизно. з юридичною адресою: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok, ідентифікаційний номер: 45 881 553.

3.2 Продавець – торгова компанія Адам спорт, с. r. приблизно. з юридичною адресою: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok, ідентифікаційний номер: 45 881 553.

3.3 Покупець (замовник) – фізична особа, зареєстрована в системі, яка відправила електронне замовлення після самостійної авторизації, оброблене через електронну систему магазину www.adamsport.com.ua та чиї придбані товари чи послуги не використовуються для виконання робіт. , професією або які діють не в межах суб'єкта своєї підприємницької чи іншої підприємницької діяльності.

3.4 Електронне замовлення – надіслана електронна форма, що містить інформацію про покупця, перелік замовлених товарів або послуг із пропозиції електронного магазину та ціну цих товарів, оброблену системою електронного магазину.

3.5 Договір, укладений на відстані, означає договір між продавцем і покупцем, узгоджений і укладений виключно за допомогою засобів міжміського зв'язку без фізичної присутності продавця і покупця за допомогою веб-сайту, електронної пошти, телефону, факсу. , адресний лист або каталог пропозицій тощо.

3.6 Для цілей цих GTC договір, предметом якого є продаж товарів, означає договір, на підставі якого покупець отримує товар за винагороду, зокрема договір купівлі-продажу та договір підряду або договір, предметом якого є продаж товарів і надання послуг.

4. Процедура оформлення замовлення та укладення договору


4.1 Покупець може замовити будь-який товар через інтернет-магазин за допомогою кнопки «ДОДАТИ ДО КОШИКУ».

4.2 Перед укладенням договору, до того, як покупець надасть замовлення, продавець надасть покупцеві всю інформацію, передбачену законодавством (Інформація, надана до укладення договору).

4.3 Потім покупець заповнює дані для виставлення рахунків/доставки, обирає спосіб транспортування та оплати та ставить галочку, щоб погодитися з цими умовами.

4.4 Створене замовлення буде зареєстровано в системі, про що покупець буде проінформований електронною поштою. Зміст сповіщення електронною поштою також включатиме таку інформацію:

основні характеристики товарів або послуг;
загальна ціна товару або послуги, включаючи витрати на транспортування, доставку, поштові витрати;
інформація про строк дії договору, у тому числі про мінімальний термін виконання зобов’язань споживача;
відомості про можливий обов'язок споживача сплатити продавцю ціну за фактично надане виконання
виразна згода розпочати виробництво товару для замовлення до закінчення періоду відмови
Загальні умови.
4.5 Щоб надіслати обов’язкове замовлення, покупцеві необхідно натиснути кнопку/функцію під назвою «замовлення із зобов’язанням оплати», за допомогою якої покупець чітко підтверджує, що він був проінформований про те, що замовлення включає зобов’язання сплатити ціну, а також те, що він був ознайомлений із загальними комерційними умовами.

4.6 Потім продавець надішле покупцеві обов'язкове підтвердження укладення договору на його адресу електронної пошти. Підтвердження міститиме:

a) інформація, надана до укладення контракту a

b) підтвердження прямої згоди покупця розпочати виробництво товару для замовлення до закінчення періоду для відмови від договору, включаючи заяву відповідної інструкції.

4.7 Умовою дійсності замовлення є достовірне та повне заповнення всіх необхідних даних та реквізитів, включаючи контактний телефон, у формі реєстрації.

4.8 Усі отримані замовлення вважаються проектом договору та є обов'язковими до виконання. Договір, предметом якого є купівля-продаж товару, складається на основі електронного підтвердження замовлення в системі продавцем.

4.9 Зміна змісту замовлення вважається новим проектом договору, і договір створюється тільки шляхом електронного підтвердження замовлення в системі продавцем.

4.10 З вищезазначеного договору продавець зобов'язаний доставити узгоджені товари або послуги покупцеві належним чином і вчасно, а покупець зобов'язаний прийняти узгоджені товари або послуги та сплатити узгоджену ціну продавцю.

5. Скасування замовлення


5.1 Скасування замовлення покупцем
5.1.1 Покупець має право скасувати замовлення без пояснення причини в будь-який час до його обов'язкового підтвердження продавцем.

5.1.2 Покупець може скасувати замовлення без стягнення плати та без пояснення причини протягом 24 годин після його обов’язкового підтвердження, але лише якщо предметом замовлення є придбання товарів, які не «на замовлення» і не потребують виготовляється відповідно до особливих вимог покупця.

5.1.3 У всіх інших випадках скасування вже підтвердженого замовлення покупець зобов'язаний відшкодувати продавцю збитки, завдані такою дією. Продавець скористається правом на відшкодування збитків насамперед у разі придбання товару «на замовлення», який повинен був бути зроблений відповідно до особливих вимог покупця або товару, призначеного спеціально для одного покупця, або у випадку, якщо доказово витрати вже були понесені у зв'язку із забезпеченням вантажу.

5.2 Скасування замовлення продавцем
5.2.1 Продавець залишає за собою право анулювати замовлення або його частину в наступних випадках:

у разі замовлення, яке не вдалося підтвердити обов’язково (невірний номер телефону, недоступний, не відповідає на електронні листи тощо);
ключовий матеріал для виробництва товару більше не виробляється чи постачається або його ціна суттєво змінилася;
у разі технічного збою, несправності порталу електронного магазину, у разі явної помилки в написанні та розрахунках та іншої очевидної некоректності;
у разі відсутності запасів;
У разі виникнення такої ситуації продавець негайно зв’яжеться з покупцем для узгодження подальшої процедури.

6. Ціна товару


6.1 Ціна товару є остаточною, вказана у валюті: EUR

6.2 Ціна товару в магазині без попереднього онлайн-замовлення може змінюватися. Ціни в магазині не залежать від цін в інтернет-магазині.

6.3 Знижки/акції/переваги

Знижки/акції/переваги діють відповідно до їх умов виключно з і до вказаної дати даної знижки/акції/вигоди або до закінчення товарних запасів. Якщо прямо не зазначено інше, окремі знижки/акції/переваги не можуть поєднуватися один з одним. Знижки не накопичуються під час спеціальних заходів, таких як Чорна п'ятниця, День без ПДВ, Happy Hour, Чорні вихідні. Розмір знижки під час цих акцій є дійсним і стягується лише за умови виконання умов в описі цих спеціальних акцій.

6.4 Подарунок

У випадку, якщо ви отримали подарунок разом із товаром (без будь-якої оплати, тобто за 0,00 €), претензії не поширюються на подарунок. Це не проданий товар. Компанія Adam sport s.r.o. щодо доставки подарунка залишає за собою право вносити зміни в упаковку та варіанти, а також право доставляти його до вичерпання запасів. Якщо клієнт бажає повернути товар протягом 14 днів і в замовленні був подарунок, він зобов’язаний його повернути, інакше з нього може бути стягнута комісія в розмірі вартості подарунка при поверненні товару та неповерненні подарунка.

6.5 Гарантія найнижчої ціни

Якщо покупець знаходить нижчу ціну у продавця-конкурента, продавець зобов'язується надати йому поточну нижчу ціну на ринку за умови виконання наступних умов. Для того, щоб порівняти конкурентну пропозицію, покупець повинен надіслати продавцю посилання на електронну пошту зі своїм запитом, або вставити посилання з посиланням у «примітці» при оформленні замовлення.

Продавець порівнює конкурентоспроможну пропозицію, і якщо згаданий продукт знаходиться в порівнянних конкурентоспроможних умовах, запропонованих продавцем, тобто:
1. товар повинен бути на складі
2. місцезнаходження продавця тільки на території Словацької Республіки
3. порівняльна ціна, включаючи поштові витрати, додаткові збори та можливі подарунки та знижки від нас,
покупець отримає товар за тією ціною, яку він запитав.

 

7. Умови оплати


7.1 Оплатити товари та послуги, придбані в інтернет-магазині, можна наступними способами:

а) оплата через інтернет-банкінг - Оплата через платіжний шлюз 24-pay (Миттєва оплата, Оплата карткою, Оплата переказом). Затверджено та регулюється Національним банком Словаччини. Номер довіреності ОДБ-8835-5/2012.
б) оплата карткою через платіжні шлюзи - Оплата через платіжний шлюз 24-pay (Миттєва оплата, Оплата карткою, Оплата переказом). Затверджено та регулюється Національним банком Словаччини. Номер довіреності ОДБ-8835-5/2012.
в) оплата на основі рахунку-фактури з датою оплати, зазначеною в рахунку-фактурі,
г) оплата на основі подарункового ваучера

7.2 Подарунковий ваучер являє собою передплачений обсяг коштів, який покупець може використати для покупки на основі достатньої кількості безкоштовних передплачених коштів. На ньому вказана дата дії купона. Номінал подарункового ваучера узгоджується з покупцем.

7.3 Додаткові комісії для окремих варіантів оплати перелічені в пункті 8 цих GTC.

7.4 Продавець може надати покупцеві варіанти знижок:
а) знижка на ціну за реєстрацію в електронному магазині,
б) знижка при повторній покупці,
в) знижка за одноразовим купоном на знижку,
г) знижка за членством в організаціях і клубах
д) знижка на підписку на новини
Знижки не сумуються.

7.5 Якщо ціна за поставлену продукцію сплачена не повністю, продавець має право призупинити подальші поставки товарів до повної сплати ціни.

8. Вартість доставки, упаковка та варіанти оплати


8.1 При оплаті через інтернет-банкінг або продавець стягує платіжний шлюз за транспортний збір:

- для транспортування кур'єрською компанією з доставкою після відправлення з нашого складу - 16 €

8.2 Компанія Adam sport s.r.o. не бере плату за упаковку.

8.3 Продавець також може узгодити з покупцем інший, ніж стандартний (зазначений вище) порядок відправлення товарів чи послуг, а також ціни на ці послуги.

8.4 Продавець може надіслати товари, які є негайно доступними для покупця, і доставити решту частини замовлення додатково протягом встановленого законодавством терміну, але за умови, що з покупця не буде стягнено жодних додаткових поштових витрат, крім тих, що були узгоджені в замовленні.

9. Умови доставки


9.1 Термін доставки вказується для кожного товару і означає, через скільки робочих днів з моменту укладення договору ми зазвичай відправляємо даний товар - передаємо посилку перевізнику/кур'єру.

9.2 Якщо для товару вказано «протягом 3 днів / протягом 5 днів / протягом 7 днів», кінцевий термін доставки товару зазвичай становить цю кількість днів або, у випадку несподіваної ситуації, навіть більше, оскільки ці товари фізично відсутні в магазині, готові до негайної відправки.

9.3 Якщо товар має позначку «під замовлення», термін доставки товару є індивідуальним, тому що мова йде про виготовлення нової речі за індивідуальними ідеями та вимогами замовника, а також після фактичного визначення. , ми негайно повідомимо покупця електронною поштою.

9.4 У разі продовження терміну поставки через те, що ключовий матеріал для виготовлення товару більше не виробляється і не постачається, або його ціна суттєво змінилася, або сталася надзвичайна, непередбачувана, невідворотна подія, ми негайно повідомимо про це покупця, щоб домовитися про наступну процедуру, навіть з можливістю скасування замовлення, якщо сторони не домовляться про інше рішення.

9.5 Кожен покупець інформується електронною поштою про всі зміни в статусі його замовлення. Ви можете перевірити статус замовлення після входу в систему.

9.6 Товар доставляється кур’єром за адресою, вказаною покупцем у замовленні. 

9.7 Відвантаження товарів завжди містить рахунок-фактуру (підтвердження покупки товару), умови та форму для відмови від договору.

9.8 Зобов'язання щодо доставки товару виконується шляхом передачі товару клієнту або уповноваженій особі, зазначеній у замовленні, або шляхом передачі першому перевізнику для перевезення. Таким чином, до часу доставки необхідно додати дні, протягом яких доставка здійснюється даним перевізником. Про те, що ваше замовлення передано перевізнику або готове до особистого отримання, ми повідомимо вас електронною поштою та SMS.

9.9 Якщо товар не було доставлено вам навіть протягом 7 днів після нашого електронного листа, зв’яжіться з нами. Після перевірки ми надамо вам більш детальну інформацію про вашу посилку та можливі причини недоставки електронною поштою або телефоном.

9.10 У випадку договору купівлі-продажу споживача ми як продавець зобов’язані виконати ваше замовлення та доставити вам товар протягом 30 днів після отримання замовлення. Якщо замовлені товари або частину товарів із замовлення не можуть бути доставлені протягом вищевказаного терміну, ми повідомимо вас про цю ситуацію якнайшвидше та повідомимо орієнтовну дату доставки товарів або запропонуємо доставку товари на заміну. Якщо ми не зможемо забезпечити товар навіть протягом додаткового періоду, ви маєте право відмовитися від договору, і в разі оплати вартості покупки або її частини кошти будуть повернені вам протягом 30 днів до банку. обліковий запис, вказаний вами, який ви надішлете на нашу електронну адресу adamsport@adamsport.com.ua

10. Збереження права власності


10.1 Право власності переходить від продавця до покупця тільки в момент сплати всієї вартості предмета договору купівлі-продажу.

10.2 У разі претензії покупця щодо товарів, які все ще є об’єктами права власності продавця, продавець залишає за собою право розглянути цю претензію лише в момент повної оплати купівельної ціни за предмет договору купівлі-продажу.

11. Відмова від договору


11.1 Інструкція щодо реалізації права споживача на відмову від договору
11.1.1 Право на відмову від договору

Ви маєте право відмовитися від цього договору без пояснення причини протягом 14 днів.

Термін відмови від договору закінчується через 14 днів з дня, коли ви або призначена вами третя особа, за винятком перевізника, отримаєте товар, або якщо товар, замовлений покупцем одним замовленням, буде доставлено окремо: коли ви або призначена вами третя сторона, за винятком перевізника, приймаєте товар, який був доставлений останнім.

У випадку договору про надання послуг (договір виготовлення речей на замовлення) термін відмови закінчується через 14 днів після дати укладення договору.

Користуючись правом на відмову від договору, повідомте нам про своє рішення відмовитися від цього договору чіткою заявою, наприклад, листом, надісланим на адресу електронною поштою: adamsport@adamsport.com.ua. Для цього ви можете скористатися зразком форми відмови від договору, яку ми вам передали або надіслали.

Період відмови зберігається, якщо ви надішлете повідомлення про використання права відмовитися від договору до закінчення терміну відмови.

Швидка процедура повернення товарів, придбаних через інтернет-магазин, протягом 14 днів
Якщо вам не підходить розмір або просто ви не зацікавлені в доставленому товарі, дотримуйтесь наступних інструкцій:

  • Заповніть цю форму, яку потім роздрукуйте та прикріпіть до поверненого товару
  • Будь ласка, введіть у форму номер рахунку в міжнародному форматі IBAN для швидшої обробки
  • Надішліть заповнену та підписану форму разом із товаром на адресу нашого звичайного магазину, яка вказана нижче
  • Упакуйте повернуті товари якомога краще, щоб захистити їх від можливих пошкоджень
  • Якщо ви придбали товар як фізична особа, ви маєте право на повернення коштів
  • Якщо ви купили товар для компанії (IČO), повернути товар не можна
  • Витрати на повернення товару в установлений законодавством термін несе клієнт
  • Не надсилайте повернені товари нам у Z-box, Packet box тощо.

Єдина адреса для повернення вказана нижче, і якщо ви надішлете повернені товари в інше місце, ми не зможемо прийняти відправлення.
На які товари не поширюється 14-денний період повернення:

  • Неможливо повернути подарункові ваучери з унікальним кодом, які ми продаємо в інтернет-магазині або в магазині
  • Товари на замовлення - т.е. наприклад встановлені/просвердлені кріплення на лижах або лижах, на яких встановлено кріплення
  • Товари на замовлення - наприклад, лижно-альпіністські пояси, розкроєні відповідно до типу лиж
  • Бронювання в магазині через електронний магазин - повернення протягом 14 днів з 3 жовтня 2022 року

Клієнт, який забронював товар у магазині через електронний магазин і вчасно забрав товар, має право повернути невідповідний товар протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Принесіть невикористаний та непошкоджений товар у повній упаковці, включаючи всі аксесуари, до магазину Adamsport у Ружомберок або можете повернути через транспортну компанію (ми не відшкодовуємо транспортні витрати)
Сума за повернений таким чином товар буде повернена вам за подарунковий ваучер такої самої вартості, або ви можете придбати будь-який інший товар за такою ж або вищою ціною
Термін дії подарункового ваучера – 12 місяців з моменту його видачі
При бронюванні товару в магазині під продажем розуміють товар, ніби товар куплений в магазині, оскільки клієнт має достатньо часу, щоб спробувати товар особисто або проконсультуватися з нашим співробітником


Відмова підприємців від договору та в інших випадках

Adamsport.com.ua може дозволити підприємцю-покупцеві відмовитися від договору купівлі-продажу протягом 14 днів. Якщо вартість придбаного товару перевищує 1000 євро вкл. ПДВ або якщо предметом договору є придбання гірськолижного набору, така відмова від договору взагалі неможлива.

Якщо підприємцю-покупцеві дозволено відмовитися від договору купівлі протягом чотирнадцяти днів, то покупець визнає, що повернута ціна покупки може бути зменшена на суму, на яку було зменшено вартість товару.

Якщо підприємцю-покупцеві дозволено відмовитися від договору купівлі протягом чотирнадцяти днів, а повернуті товари не знаходяться в оригінальній упаковці, включаючи всі частини та аксесуари, тоді покупець визнає, що Adamsport залишає за собою право стягувати плату за таке повернення товарів , із сумою, яку Adamsport компенсує витрати, які необхідно понести для повторного запуску товарів у продаж.

Покупець не може відмовитися від договору або вимагати видачі нової речі, якщо він не може повернути річ у тому стані, в якому він її отримав. це не стосується

  • якщо відбулася зміна стану в результаті огляду з метою виявлення недоліку речі;
  • якщо Покупець використовував товар до виявлення дефекту
  • якщо у Покупця є неможливість повернути товар у незмінному стані шляхом дії чи бездіяльності; або
  • якщо Покупець використовував або модифікував предмет під час нормального використання до виявлення дефекту

якщо Покупець вчасно не повідомив про недолік, він втрачає право відмовитися від договору.

11.1.2 Наслідки відмови від договору

Після відмови від договору ми повернемо всі платежі, які ви здійснили у зв'язку з укладенням договору, особливо вартість покупки, включаючи витрати на доставку вам товару. Це не стосується додаткових витрат, якщо ви вибрали спосіб доставки, відмінний від найдешевшого звичайного способу доставки, який ми пропонуємо (тобто 5 євро за доставку кур’єром або Словацькою поштою на території Словацької Республіки). Платежі будуть повернені вам не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання нами вашого повідомлення про відмову від цього договору. Їхній платіж буде здійснено таким же способом, який ви використовували для платежу, якщо ви прямо не погодилися на інший спосіб оплати, без стягнення будь-яких додаткових комісій.

Оплата за придбаний товар буде здійснена тільки після доставки повернутого товару на нашу адресу або після пред'явлення документа, що підтверджує повернення товару, в залежності від того, що відбудеться раніше.

Надішліть товар назад нам або привезіть його на адресу нашого підприємства (магазин) не пізніше 14 днів з дня використання права відмови від договору. Термін вважається збереженим, якщо ви відправите товар назад до закінчення 14-денного терміну.

Ми рекомендуємо покупцям зробити копію накладної для власного використання та відправити товар рекомендованим листом та відправленням із оголошеною цінністю. Для відмови від договору ви можете скористатися наступною формою: Відмова від договору купівлі-продажу, в якій необхідно заповнити мінімальні дані, позначені «*» - зірочкою. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/otstupenie%20od%20zmluvy.pdf).

Цим повідомляємо, що якщо ви вирішите відмовитися від договору, ви несете прямі витрати на повернення товару.

Інформація про відповідальність покупця за пошкодження поверненого товару: «Ви несете відповідальність лише за будь-яке зменшення вартості товару в результаті поводження з ним у спосіб, відмінний від того, який необхідний для визначення природи, властивостей і функціональності товару».

У випадку договору про надання послуг (договір на виготовлення виробу на замовлення): «Якщо Ви звернулися з проханням про початок надання послуг у період відмови від договору, Ви зобов’язані сплатити нам ціну за фактично надані послуги до того дня, коли ви повідомили нас про своє рішення відмовитися від цього контракту».

11.2 Коли покупець не може відмовитися від договору
11.2.1 Покупець не може відмовитися від договору, предметом якого є, наприклад:

  • продаж товарів, виготовлених за спеціальними вимогами покупця, товарів на замовлення або товарів, призначених спеціально для одного покупця,
  • виконання термінового ремонту, який споживач прямо вимагав від продавця,
  • продаж товарів, укладених у захисну упаковку, які не придатні для повернення з міркувань охорони здоров’я чи гігієни та захисна упаковка яких була порушена після доставки,
  • інші випадки перераховані в §7 абз. 6 Закону № 102/2014. з.з.
  • або якщо він купує товари для компанії, кожне повернення замовлення, створеного для компанії, підлягає затвердженню


11.2.2 У зв'язку з тим, що в разі відмови договір розривається з самого початку, сторони повертають усі взаємно прийняті результати. Таким чином, якщо це право реалізовано, покупець зобов’язаний дотримуватися наступних умов щодо поверненого товару:

товар, що повертається, не повинен мати слідів використання (можна лише приміряти)
товари, що повертаються, повинні бути повними (включаючи повну документацію та печатки)
надішліть товар разом із підтвердженням покупки - рахунком-фактурою.
11.2.3 Ми рекомендуємо, щоб товари, що повертаються вами, були відправлені рекомендованим листом або застраховані, оскільки ми не несемо відповідальності за їх можливу втрату по дорозі до нас третьою стороною. Відправлення наложеним платежем не приймаються!

11.2.4 У випадку, якщо покупець відмовляється від договору та доставляє продавцю товар, який був у вживанні та пошкоджений або некомплектний, або вартість відповідного товару зменшилася в результаті такого поводження з товаром, що виходить за межі обсяг обробки, необхідний для визначення властивостей і функціональності товару, чи має продавець претензію до покупця щодо відшкодування збитків у розмірі вартості ремонту товару та повернення товару в початковий стан або продавець має право вимагати від покупця відшкодування зменшення вартості товару, про що покупець повідомляється.

11.2.5 Згідно з цим пунктом загальних умов покупець зобов'язаний сплатити всі платежі та компенсації продавцю в розмірі різниці між ціною придбання товару та вартістю товару на момент про відмову від договору купівлі-продажу.

11.3 Інформація про можливий обов'язок споживача сплатити продавцю ціну за фактично надану послугу
11.3.1 У разі відмови споживача від договору про виготовлення товару на замовлення (договір про надання послуг) він зобов'язаний сплатити продавцю лише ціну за фактично виконане виконання до дня вручення повідомлення про відмова від договору, якщо до початку надання послуг споживач дав продавцю чітку згоду.

11.4 Явна згода на початок виробництва товару на замовлення до закінчення періоду відмови
11.4.1 Продавець цим повідомляє покупця, що, давши згоду на початок виробництва товару для замовлення до закінчення терміну відмови від договору, після повного виготовлення товару він втрачає право відмовитися від контракт.

11.4.2 Цим покупець надає продавцю явну згоду розпочати виробництво товару на замовлення до закінчення періоду відмови та водночас заявляє, що він був належним чином проінформований про те, що, давши згоду, він втрачає право відмовитися від договір після того, як товар був повністю виготовлений.

12. Порядок розгляду рекламацій та умови гарантії


12.1 Незважаючи на те, що наша компанія намагається виконувати свою роботу якомога краще і пропонувати вам бездоганні послуги, може статися, що щось буде не так, як повинно бути. Ця процедура розгляду скарг використовується для забезпечення швидкої та правильної процедури розгляду скарг.

12.2 Відповідальність за недоліки проданих товарів

Продавець несе відповідальність за недоліки, які виникли у проданого товару, коли він був прийнятий покупцем. Якщо товар продається за нижчою ціною, він не несе відповідальності за дефект, щодо якого була домовлена ​​нижча ціна. Продавець також несе відповідальність за недоліки, які виникли після прийняття товару протягом гарантійного терміну (гарантії).

Покупець зобов'язаний без зайвих зволікань вказати продавцю на недоліки товару після того, як він мав можливість оглянути товар. При прийманні товару покупець зобов'язаний оглянути товар і перевірити комплектність поставленого товару та відповідних документів (податкового документа - накладної).

Якщо товар доставляється кур'єрською службою або поштою, покупець зобов'язаний перевірити, чи не пошкоджена упаковка відправлення в місці отримання. У разі пошкодження упаковки вантажу та підозри, що товар також може бути пошкоджений, складіть протокол про виявлені недоліки безпосередньо у водія транспортної компанії, напр. за пошкодження упаковки товару, механічне пошкодження товару або некомплектність відправлення. Тоді негайно зв’яжіться з нами електронною поштою або телефоном і надайте фотодокументацію.

При особистому отриманні товару покупець зобов'язаний оглянути товар і виявити явні недоліки, пов'язані з механічними пошкодженнями товару або його упаковки, кількістю поставленого товару, комплектністю документів або скаржитися на інші явні дефекти негайно.

12.3 Гарантійний термін

Термін гарантії на товари, придбані покупцем - фізичною особою в інтернет-магазині www.adamsport.com.ua, згідно з положеннями Цивільного кодексу складає 24 місяці. Гарантійний термін для виробів, виготовлених на замовлення через інтернет-магазин www.adamsport.ua, становить 24 місяці відповідно до положень Цивільного кодексу. Гарантійний термін на товар, придбаний покупцем - юридичною особою в інтернет-магазині www.adamsport.com.ua, становить 12 місяців згідно з положеннями Господарського кодексу. Гарантійний термін на товари, придбані в інтернет-магазині під маркою (Неупаковані, Б/у), становить 6 місяців з моменту покупки. Гарантійні терміни починаються з моменту прийому товару покупцем, тобто в день отримання товару від транспортної компанії або безпосередньо від продавця, якщо покупець отримує товар особисто.

12.4 Припинення прав

Права на відповідальність за дефекти продукції, на які поширюється гарантійний термін, втрачаються, якщо вони не були використані протягом гарантійного терміну. Тому покупець може пред'явити претензію лише протягом гарантійного періоду.

12.5 Право вимоги

Якщо покупець виявляє, що поставлений товар має дефект, тобто. не має необхідних або передбачених законом властивостей, або він не нормальної якості, він має право поскаржитися на цей дефект.

Покупець зобов'язаний вказати продавцю на недоліки товару без зайвих зволікань після їх виявлення та не може використовувати товар надалі через характер дефекту.

12.6 Де можна подати претензію

Покупець може пред'явити рекламацію або здійснити гарантійний ремонт у письмовій формі за адресою: Adam sport з юридичною адресою: Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, поштовий індекс: 034 01, надіславши рекламований товар і вказавши дефект товару. Товар, на який ви претендуєте, не може бути брудним і негігієнічним. Копія підтвердження покупки (рахунок-фактура) повинна бути додана до товару. Рекомендуємо відправляти товар рекомендованим листом і, можливо, застрахувати, так як ми не несемо відповідальності за його можливу втрату по дорозі до нас. Відправлення готівкою при доставці наша компанія не приймає і не приймає. Покупець також може пред'явити претензію особисто в офісі продавця керівнику операційної служби або уповноваженому ним працівнику.

12.7 На що можна подати рекламацію.

Рекламації можуть бути зроблені лише на товари, які були придбані у продавця та є власністю покупця. При доставці товару до покупця до кожного товару додається рахунок-фактура (підтвердження покупки), який також є гарантійним документом.

12.8 Рекламації не можуть бути застосовані до дефектів товару, спричинених неналежним використанням, зберіганням або пошкодженням покупцем. Неправильне використання означає неналежне поводження з виробом у спосіб, відмінний від зазначеного в інструкціях щодо чищення, прання, сушіння, прасування, зберігання та використання не за призначенням. Виріб не повинен мати механічних пошкоджень, а під механічними ушкодженнями розуміються такі пошкодження виробу, які не могли виникнути в результаті нормального використання виробу за призначенням. Товар не може бути рекламований на плями, розводи та інші забруднення товару, які виникли після отримання товару. Продукт не повинен бути пошкоджений через надмірне навантаження або нехтування його обслуговуванням.

Рекламація не може бути застосована навіть до дефектів, спричинених нормальним використанням та зношеністю виробу.

12.9 Інструкція про права покупця

Якщо покупець застосовує право на відповідальність за недоліки товару, продавець або уповноважений ним працівник або уповноважена особа зобов'язані роз'яснити покупцеві його права відповідно до Цивільного кодексу в такому обсязі:

12.9.1 Дефект, який можна виправити

Якщо це дефект, який можна усунути, покупець має право усунути його безкоштовно, вчасно та належним чином. Продавець зобов'язаний усунути недолік без невиправданої затримки. Замість усунення недоліку покупець може вимагати заміни речі або, якщо недолік стосується лише частини речі, заміни частини, якщо це не призводить до невиправданих витрат для продавця з огляду на ціну товару. товару або тяжкості дефекту. Продавець завжди може замість усунення дефекту замінити бракований товар на безвідмовний, якщо це не викликає серйозних труднощів у покупця.

12.9.2 Невиправний дефект

Якщо це дефект, який не можна усунути і який перешкоджає правильному використанню товару як бездефектного, покупець має право обміняти товар або відмовитися від договору. Такі самі права належать покупцеві, якщо недоліки можна усунути, але якщо покупець не може належним чином використовувати річ у зв'язку з повторною появою недоліку після ремонту або внаслідок більшої кількості недоліків. При наявності інших невиправних дефектів покупець має право на розумну знижку від ціни товару.

12.10 Право вибору покупця

Покупець має право вибирати, яким із зазначених вище прав скористатися.

12.11 Визначити спосіб розгляду скарги

Виходячи з рішення покупця, яким із зазначених вище прав скористатися, продавець (або уповноважений ним працівник або призначена особа) зобов’язаний визначити спосіб розгляду скарги відповідно до § 2 листа м) реєстраційний номер 250/2007 зб. негайно, у складних випадках не пізніше 3 робочих днів з дня пред'явлення претензії, в обґрунтованих випадках, особливо якщо потрібна комплексна технічна оцінка стану товару чи послуги, не пізніше 30 днів з дня пред'явлення претензії зроблено. Такими методами розгляду рекламації є: доставка відремонтованого продукту, обмін продукту, повернення ціни покупки продукту, оплата адекватної знижки від ціни продукту, письмовий запит на взяття виконання або його обґрунтоване відхилення.

12.12 Розгляд скарг

Після визначення способу розгляду претензії, претензія розглядається негайно, в обґрунтованих випадках претензія може бути оброблена пізніше; однак розгляд претензії не може тривати довше 30 днів з дати подання претензії. Після закінчення терміну розгляду рекламації покупець має право відмовитися від договору або має право обміняти товар на новий. Забезпечення претензії не впливає на право покупця на відшкодування шкоди відповідно до спеціального положення.

12.13 Підтвердження скарги

Під час рекламації продавець видає покупцеві підтвердження. Якщо неможливо доставити підтвердження негайно, воно повинно бути доставлене без зайвої затримки, але не пізніше, разом з документом про обробку претензії.

12.14 Підтвердження розгляду претензії

Продавець видасть і надасть покупцеві письмовий документ про розгляд претензії не пізніше ніж через 30 днів з моменту пред'явлення претензії.

12.15 Претензійні записи

Продавець веде облік рекламацій та надає їх для перевірки на вимогу контролюючого органу. У протоколі про скаргу зазначаються дані про дату подання скарги, дату і спосіб розгляду скарги, порядковий номер акта про скаргу.

12.16 Ця процедура розгляду скарг буде доступна на видному місці, доступному для покупця.

13. Інформація щодо альтернативного вирішення спорів


Шановний покупець, відповідно до Акту № 391/2015 зб. щодо альтернативного вирішення споживчих спорів, ми повідомляємо вам, що як споживач ви маєте право звернутися до нашої компанії з проханням про відшкодування, якщо ви не задоволені тим, як ми розглянули вашу скаргу, або якщо ви вважаєте, що ми порушили ваші права.

Ідентифікаційні та контактні дані нашої компанії:

Назва підприємства: Adam sport s.r.o.
Організаційно-правова форма: Товариство з обмеженою відповідальністю
Юридична адреса: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok
ID: 45888153
Номер ПДВ: 2023122321
Номер ПДВ: SK2023122321
Зареєстровано в: реєстрі підприємств Окружного суду м. Жиліна, розділ: Sro, вставний номер: 77724/L
Представляє: керівник: Патрік Луптак

Контактна особа: Patrik Luptak

Контактна інформація:

Електронна адреса: adamsport@adamsport.com.ua

(надалі компанія або «продавець»).

Якщо наша компанія негативно відповіла на ваш запит про відшкодування або не відповіла на нього протягом 30 днів з дня його відправлення, ви маєте право подати пропозицію щодо альтернативного вирішення спору. Пропозицію щодо ініціювання альтернативного вирішення спору (надалі – «пропозиція») необхідно подати до компетентного органу альтернативного вирішення спору, яким є Торгова інспекція Словаччини або інші юридичні особи, внесені до списку Міністерства економіки Словацька Республіка. Як споживач, ви маєте право вибирати, кому з них надати вищезазначену пропозицію. Перелік доступний на сайті http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/

Пропозицію можна подати в паперовій формі, в електронній формі або усно в протоколі. Для подання пропозиції можна скористатися формою, зразок якої наведено у додатку та містить вимоги, передбачені законодавством.

Платформа для подання альтернативного вирішення спору, за допомогою якої споживач може подати пропозицію щодо ініціювання альтернативного вирішення спору:

http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

Водночас ви маєте право використовувати онлайн-платформу вирішення спорів, яка доступна на веб-сайті http://ec.europa.eu/consumers/odr/, де ви заповнюєте електронну форму скарги на торговця.

Альтернативний спосіб вирішення спору може використовувати лише споживач, тобто. фізична особа, яка при укладанні та виконанні споживчого договору не діє в межах своєї підприємницької діяльності, роботи чи професії. Альтернативне вирішення спорів поширюється лише на спори між споживачем і продавцем, вартість яких перевищує 20 євро. Суб’єкт альтернативного вирішення спору може вимагати від вас сплати комісії в розмірі до 5 євро, включаючи ПДВ, за ініціювання вирішення спору. Результатом альтернативного порядку вирішення спору має бути домовленість між продавцем і споживачем про мирне вирішення їх спору. Проте навіть обов’язковість такого договору не перешкоджає сторонам згодом вирішити свій спір через суд.

14. Інформація про порядок розгляду скарг і пропозицій споживачів


14.1 Якщо ви надсилаєте пропозицію, коментар, скаргу чи ініціативу, ми негайно розглянемо їх, враховуючи їх серйозність і терміновість, і після професійного розгляду та оцінки надішлемо вам інформацію про результат. Для зв’язку з нами ви можете використовувати контакти електронної пошти: adamsport@adamsport.com.ua, luptak.patrik@gmail.com

15. Захист персональних даних


15.1.1 Персональні дані обробляються відповідно до Закону № 18/2018 зб. про захист персональних даних зі змінами.

15.1.2. Оператор не передає персональні дані покупця третім особам, за винятком обраної транспортної компанії, яка забезпечує доставку товарів чи послуг, або державним органам у разі перевірки, або посереднику на основі взаємної домовленості. договір, укладений відповідно до Закону № 18/2018 зб.

15.1.3. Оператор зобов’язаний забезпечити захист персональних даних перед тим, як зробити їх доступними для неавторизованих осіб, шляхом прийняття відповідних технічних та організаційних заходів. Також всі співробітники оператора зобов'язані дотримуватися конфіденційності по відношенню до персональних даних.

15.1.4. Заінтересована особа має права, визначені у розумінні абз. § 19 і наступні. Акт № 18/2018 зб. про захист персональних даних в редакції чинних змін, зокрема:
a) право на інформацію, яке забезпечується цим вмістом та умовами ділової активності,
b) право вимагати доступу до персональних даних відповідної особи - § 21 Закону полягає у вашому праві запитувати, яким чином і для яких цілей обробляються ваші дані, при цьому ви можете надіслати цей запит на контактну електронну адресу .
c) право на виправлення персональних даних - § 22 Закону дозволяє виправляти персональні дані, якщо вони застаріли,
г) право на видалення персональних даних - § 23 Закону, ви можете ним скористатися, якщо ви не зацікавлені в тому, щоб оператор продовжував обробляти персональні дані,
e) право обмежити обробку персональних даних - ви застосовуєте § 24 Закону, якщо вважаєте, що персональні дані були оброблені з порушенням закону,
f) право на заперечення проти обробки персональних даних - § 27 Закону,
g) право на перенесення персональних даних,
h) право подати ініціативу до контролюючого органу щодо оброблених персональних даних.

15.1.5. Оператор отримує від покупця наступні персональні дані: посада, ім'я, прізвище, адреса, адреса доставки, адреса виставлення рахунку, номер телефону, адреса електронної пошти, які обробляються з метою коректної обробки вашого замовлення. Ці особисті дані зберігаються протягом 10 років для цілей архівування. У рамках обробки замовлення персональні дані обробляються з метою виставлення рахунків, виписки складських (накладних), транспортного забезпечення, а також бухгалтерського обліку.

15.1.6. Ці сайти записують вашу IP-адресу, інформацію про те, скільки часу ви витрачаєте на перегляд цих сайтів, а також інформацію про те, з яких сайтів ви заходите до нас. Файли cookie — це текстові файли, які зберігаються на вашому комп’ютері, а також використовуються для вимірювання відвідуваності сайту та налаштування відображення сторінок, і завдяки цим файлам ми можемо запропонувати вам кращий вміст. Тому ми сприймаємо ці файли як наш законний інтерес. Деякі файли cookie є файлами третіх сторін, напр. Youtube, Google тощо.

15.1.7. Ви можете будь-коли видалити файли cookie або налаштувати їх збір безпосередньо в налаштуваннях інтернет-браузера. Якщо ви хочете відмовитися від збору файлів cookie, встановіть це у своєму інтернет-браузері.

15.1.8. Якщо покупець дав згоду на обробку персональних даних в електронному магазині для цілей електронного маркетингу, він погодився на відправку електронних повідомлень на контактну адресу електронної пошти.

15.1.9. Персональні дані для маркетингових цілей електронної пошти, зокрема ім’я та прізвище, адреса електронної пошти, надаються протягом п’яти років. Ці персональні дані не надаються третім особам.

15.1.10. Покупець може в будь-який момент відкликати свою згоду, надіславши Відкликання з обробкою персональних даних, а ми їх негайно видаляємо. Вийти також можна, знявши прапорець в обліковому записі користувача (якщо покупець запросив створення облікового запису користувача). Ми більше не використовуватимемо надані вами персональні дані для маркетингових цілей електронною поштою.
15.2 Оператором інформаційних систем персональних даних є: Адам спорт, с. r. приблизно. з юридичною адресою: Bystrická cesta 5649/4B 03401 Ružomberok, ID: 45 881 553. У зв’язку з роботою електронного магазину персональні дані обробляються в таких інформаційних системах персональних даних:

IS Інтернет-магазин

Метою обробки OU є продаж товарів, складання рахунків і доставка товарів. Список OÚ: назва, ім'я, прізвище, адреса (вулиця та номер, село, поштовий індекс, область), адреса електронної пошти, номер телефону. номер. Правовою основою є договірні відносини § 10 абз. 3 букви б) Акт № 122/2013 зб.

IS Marketing

Метою обробки OU є інформування клієнтів про пропоновані послуги та товари, розсилка інформаційних листів. Список OÚ: назва, ім'я, прізвище, адреса (вулиця та номер, село, поштовий індекс, область), адреса електронної пошти, номер телефону. номер. Правовою підставою є згода клієнта. Термін дії згоди: на час дії мети, тобто. поки клієнт зацікавлений у розсилці інформаційних бюлетенів.

Програма лояльності IS

Метою обробки OU є надання знижок зареєстрованим клієнтам. Список OÚ: назва, ім'я, прізвище, адреса (вулиця та номер, село, поштовий індекс, область), адреса електронної пошти, номер телефону. номер. Правовою підставою є згода клієнта. Термін дії згоди: на час дії мети, тобто. при цьому клієнт зацікавлений у наданні знижок.

Конкурси ІС

Метою обробки ОУ є організація споживчих змагань. Список OÚ: назва, ім'я, прізвище, адреса (вулиця та номер, село, поштовий індекс, область), адреса електронної пошти, номер телефону. номер. Правовою підставою є згода клієнта. Термін дії згоди: на час дії мети, тобто. поки триває конкурс, включаючи його оцінку та розсилку призів.

15.3 Ваші персональні дані не будуть опубліковані, не будуть надані третім сторонам, а транскордонна передача персональних даних не відбудеться. Персональні дані можуть бути надані транспортній компанії для доставки товарів чи послуг або державним органам у разі контролю та в контексті надання технічного обслуговування постачальнику ІТ-послуг або постачальнику веб-хостингу. Після досягнення мети ваші особисті дані будуть видалені.

15.4 Постраждала особа (клієнт) не зобов’язана давати згоду. Оператор може в будь-який час відкликати свою згоду, надіславши письмовий запит на адресу юридичної адреси оператора Адам спорт, с. r. приблизно. з юридичною адресою: Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, поштовий індекс: 034 01 або на електронну адресу adamsport@adamsport.com.ua

15.5 На підставі письмового запиту ви можете запросити інформацію в загальнозрозумілій формі про стан обробки ваших персональних даних, точну інформацію про джерело, з якого були отримані персональні дані, видалення персональних даних, виправлення невірних, неповні або застарілі персональні дані, розпорядження персональними даними, якщо була досягнута мета їх обробки або якщо мало місце порушення закону.


16. Прикінцеве положення


16.1 Інформація про термін дії договору та мінімальний термін виконання зобов'язань споживача

Договори, укладені через наш електронний магазин, мають характер договору купівлі-продажу споживача або договору на виготовлення товару на замовлення. Найпоширенішим способом розірвання цього договору є виконання зобов'язань обома сторонами. Продавець зобов’язаний належним чином і вчасно доставити покупцеві обумовлені товари чи послуги, а покупець зобов’язаний прийняти обумовлені товари чи послуги та сплатити продавцю обумовлену ціну. Зазначені договори можуть бути розірвані також загальними способами припинення зобов'язання, зокрема шляхом відмови від договору. У зазначених випадках договір не продовжує свою дію автоматично.

16.2 Усі відносини, що виникають між продавцем і покупцем, регулюються законодавством Словацької Республіки. У питаннях, не врегульованих цими Загальними положеннями та умовами, застосовуються відповідні положення закону. немає. 102/2014 зб. про захист прав споживачів під час продажу товарів або надання послуг на основі договору, укладеного на відстані або договору, укладеного поза приміщенням продавця, а також про внесення змін до деяких законів, Цивільного кодексу та Закону № 250/2007 зб. про захист прав споживачів та про внесення змін до Закону Словацької національної ради № 372/1990 зб. про правопорушення зі змінами.

16.3 Продавець залишає за собою право змінювати ці загальні умови у разі зміни законодавства.

16.4 Загальні положення та умови діють з 2.4. 2022 рік

16.5 Схвалення Покупцем цих Загальних положень та умов (GTC).

Коли покупець натискає на веб-сайті www.adamsport.com.ua посилання «замовлення з обов’язковим платежем», вважається, що покупець належним чином ознайомився із загальними умовами, вивчив їх і тим самим прийняв їх. Загальні умови стають невід’ємною частиною угоди між сторонами.

 

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПІДПРИЄМЦІВ для підприємців


1. Вступні положення


1.1 Ці загальні положення та умови (далі - "УЗ") регулюють права та обов'язки учасників ділових відносин, тобто зобов'язальні відносини між підприємцями, якщо на момент їх виникнення з урахуванням усіх обставин зрозуміло, що вони стосуються їх підприємницької діяльності.

1.2 У випадку, якщо покупець є підприємцем (а не споживачем), договірні відносини регулюються відповідними положеннями Комерційного кодексу, особливо положеннями Договору купівлі-продажу § 409 і далі. Господарський кодекс. Таким чином, на підприємця не поширюються права, які має споживач.

2. Дає визначення термінів


2.1 Відповідно до §2 абз. 2 Господарського кодексу означає:
а) особа, зареєстрована в комерційному реєстрі,
б) особа, яка займається підприємницькою діяльністю на підставі торгової ліцензії,
c) особа, яка займається підприємницькою діяльністю на підставі ліцензії, відмінної від ліцензії на торгівлю відповідно до спеціальних правил,
г) фізична особа, яка здійснює сільськогосподарське виробництво та зареєстрована відповідно до спеціального положення.

2.2 Оператором електронного/інтернет-магазину (E-shop) є торгове підприємство Адам спорт, с. r. приблизно. з юридичною адресою: Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, поштовий індекс: 034 01, ідентифікаційний номер: 45 881 553.

2.3 Електронне замовлення – надіслана електронна форма, що містить інформацію про покупця, перелік замовлених товарів або послуг із пропозиції електронного магазину та ціну цих товарів, оброблену системою електронного магазину.

2.4 Договір, укладений на відстані, означає договір між продавцем і покупцем, узгоджений і укладений виключно за допомогою засобів міжміського зв'язку без одночасної фізичної присутності продавця і покупця за допомогою веб-сайту, електронної пошти.

2.5 Для цілей цих ЗУ договір, предметом якого є продаж товарів, означає договір, на підставі якого покупець отримує товар за винагороду, зокрема договір купівлі-продажу або ліцензійний договір, предметом якого є передача ліцензії на програмне забезпечення.

3. Договірні сторони


3.1 Продавець:

Назва фірми: Adam sport s.r.o.
Правова форма: Spoločnosť s ručením obmedzeným
Головний офіс: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ružomberok
ID номер: 45 881 553
ІПН: 2023122321
ПДВ: SK2023122321
Зареєстровано в: комерційний реєстр Жилінського районного суду, розділ: Sro, параграф номер 77724/L
Представлений: керівник: Patrik Lupták

           

(надалі іменується «продавець»)

Адреса закладу (магазину):

Адам Спорт
Бистрицька дорога 5649/4B
Ружомберок
034 01
Словацька республіка

Відповідальний керівник: Patrik Lupták
Контакт: luptak.patrik@gmail.com

Графік роботи магазину:

Пн - Пт: 09:00 - 17:00
Сб: 09:00 - 12:00

Контактна інформація:

Електронна адреса: adamsport@adamsport.com.ua

3.2 Покупцем (замовником) є:
підприємець - особа, яка надіслала від імені підприємця електронне замовлення, оброблене через систему електронного бізнесу.
(надалі «Покупець»)
(надалі разом іменовані як "Договірні Сторони")

4. Предмет договору


4.1 Продавець зобов'язується доставити товар покупцеві, передати документи, що стосуються товару, і надати можливість покупцеві придбати право власності на товар відповідно до цих ЗУ.

4.2 Покупець зобов'язується прийняти замовлений товар і сплатити продавцеві обумовлену ціну належним чином і вчасно.

5. Кількість, якість і дизайн товару


5.1 Продавець зобов'язується доставити покупцеві замовлений товар у кількості, якості та конструкції відповідно до та в межах електронного замовлення, яке містить інформацію про покупця, про замовлений товар, його кількість, властивості та ціна цих товарів. Властивості та опис товарів надаються для кожного товару, що пропонується в рамках електронної комерційної пропозиції продавця, яка має характер шаблону.

6. Закупівельна ціна


6.1 Покупець зобов'язується сплатити вартість поставленого товару, яка вказана в електронній комерційній пропозиції.

6.2 Ціна товару вказана у валюті: євро. Відповідно до відповідного законодавства про бухгалтерський облік сторони нараховуватимуть вартість придбання з ПДВ або без нього.

6.3 Знижки/акції/переваги
Знижки/акції/переваги діють відповідно до їх умов виключно з і до зазначеної дати даної знижки/акції/вигоди або до закінчення товарних запасів. Якщо прямо не зазначено інше, окремі знижки/акції/переваги не можуть поєднуватися один з одним.

6.4 Подарунок
У випадку, якщо ви отримали подарунок разом з товаром (без будь-якої оплати, тобто за 0,00 €), можлива рекламація не поширюється на подарунок. Це не проданий товар. Щодо доставки подарунка, продавець залишає за собою право вносити зміни в упаковку та варіанти, а також право доставляти його до закінчення товарних запасів.


7. Місце поставки товару


7.1 Якщо сторони прямо не домовилися про інше, доставка товару відбувається шляхом передачі його першому перевізнику для транспортування для покупця, а продавець дозволяє покупцеві використовувати права з транспортного договору проти перевізника та товар чітко та достатньо позначено як відправлення для покупця.

8. Час доставки товару


8.1 Продавець зобов'язується доставити замовлений товар покупцеві відповідно до наявності товару та оперативних можливостей продавця, як правило, протягом 3-5 робочих днів, але не пізніше 30 днів з моменту обов'язкового підтвердження замовлення продавцем.

8.2 У разі продовження терміну поставки через те, що товар більше не виробляється чи не постачається, або його ціна суттєво змінилася, або сталася надзвичайна, непередбачувана, невідворотна подія, ми негайно повідомимо покупця про це для того, щоб узгодити наступний курс дій, а саме також з можливістю скасування замовлення, якщо сторони не домовляться про інше рішення.

9. Умови оплати


9.1 Товари та послуги, придбані в інтернет-магазині, можна оплатити наступними способами:

а) оплата післяплатою (ви оплачуєте безпосередньо кур'єру при отриманні товару)
б) оплата при особистому отриманні в магазині
в) оплата через платіжні шлюзи - Оплата через платіжний шлюз 24-pay (Миттєва оплата, Оплата карткою, Оплата переказом). Затверджено та регулюється Національним банком Словаччини. Номер довіреності ОДБ-8835-5/2012.
г) оплата на підставі рахунку-фактури з датою оплати, зазначеною в рахунку-фактурі,
д) оплата на основі подарункового ваучера.

9.2 Подарунковий ваучер являє собою передплачений обсяг коштів, який покупець може використати для покупки на основі достатньої кількості безкоштовних передплачених коштів. На ньому вказана дата дії купона. Номінал подарункового ваучера узгоджується з покупцем.

9.3 Додаткові комісії для окремих варіантів оплати перелічені в пункті 10 цих GTC.

9.4 Продавець може надати Покупцеві варіанти знижок:
а) знижка на ціну за реєстрацію в електронному магазині,
б) знижка при повторній покупці,
в) знижка за одноразовим купоном на знижку,
г) знижка за членством в організаціях і клубах
д) знижка на підписку на розсилку

Знижки не сумуються.

9.5 Якщо належна ціна за поставлену продукцію сплачена не повністю, продавець має право призупинити подальші поставки товарів до повної сплати належної ціни.

10. Вартість доставки

10.1 При оплаті через інтернет-банкінг або продавець стягує платіжний шлюз за транспортний збір:
a) при транспортуванні PACKETA з доставкою після відправлення з нашого складу - 16 €
б) при перевезенні в будь-яку іншу країну - цей варіант оплати неможливий.

10.2 Ми не стягуємо плату за доставку для покупок на суму понад 100 євро лише при замовленні в словацькій версії електронного магазину (adamsport.com.ua) з доставкою лише на території Словацької Республіки.

10.3 Продавець також може узгодити з покупцем інший, ніж стандартний (зазначений вище) порядок відправлення товарів чи послуг, а також ціни на ці послуги.

10.4 Продавець може надіслати товари, які є негайно доступними для покупця, і додатково доставити решту частини замовлення протягом договірного періоду, проте, за умови, що з покупця не буде стягнено жодних додаткових поштових витрат, крім узгоджених у замовленні.

11. Набуття права власності на товари

 

Покупець набуває права власності на товар тільки після повної оплати його вартості

12. Упаковка


12.1 Продавець не стягує вартість пакувального матеріалу та упаковки товару. Предмет покупки буде упакований звичайним способом, щоб не пошкодити під час транспортування. Використана тара призначена для одноразового використання.

10.2 Якщо товар доставляється кур'єрською службою або поштою, покупець зобов'язаний перевірити, чи не пошкоджена упаковка відправлення в місці отримання. У разі пошкодження упаковки відправлення та підозри, що товар також може бути пошкоджений, покупець повинен написати акт про виявлені дефекти безпосередньо у водія транспортної компанії, напр. за пошкодження упаковки товару, механічне пошкодження товару або некомплектність відправлення. У той же час покупець повинен повідомити продавця про пошкодження товару електронною поштою або іншим відповідним способом без зайвої затримки після доставки товару.

13. Документи, що стосуються товару


Продавець зобов'язується передати покупцеві всі документи, що стосуються поставленого товару, під час доставки товару, включаючи інструкцію з використання товару (у випадках, коли це необхідно).

14. Ризик пошкодження товару


До питань ризику пошкодження товару застосовуються відповідні положення § 455 - 457 Комерційного кодексу.


15. Відповідальність за недоліки товару


15.1 Положення § 422 і наступних положень застосовуються до договірних сторін. Господарського кодексу, які регулюють вимоги про відповідальність за недоліки.

15.2 Про недоліки товару покупець повинен письмово повідомити продавця без невиправданої затримки з дня отримання.

15.3 Письмова скарга повинна містити принаймні таку інформацію:
- копія накладної
- назва товару
- дата доставки
- опис недоліку товару та способів його прояву
- вибір позову

16. Гарантія якості


16.1 В якості гарантії якості товару продавець письмово зобов'язується, що поставлений товар буде придатним для використання для узгодженої, в іншому випадку звичайної мети, або що він зберігатиме погоджені, в іншому випадку звичайні властивості протягом певного періоду часу.

16.2 Гарантія якості створюється письмовою заявою продавця у формі:
- наданого гарантійного листа або
- зазначення тривалості гарантійного терміну або терміну придатності або придатності доставленого товару на його упаковці.

17. Прикінцеві положення


17.1 Договірні сторони погодилися, що, якщо інше не передбачено цими ЗУ, відносини між договірними сторонами, що випливають із цього дистанційного контракту, регулюються загальнообов’язковими нормативними актами, що діють у Словацькій Республіці, зокрема відповідними положеннями Комерційного кодексу.

17.2 Якщо будь-яке положення цих GTC стає недійсним або неефективним, це не впливає на інші положення цих GTC, які залишаються дійсними та діючими. У цьому випадку сторони погоджуються замінити недійсне/недійсне положення новим дійсним/ефективним положенням, яке найкраще відповідає початковій меті недійсного/недійсного положення.

17.3 Письмові угоди між сторонами, що мають відхилення від договору (наприклад, через електронну пошту), мають пріоритет над положеннями цих GTC.

17.4 Продавець залишає за собою право змінювати ці загальні умови у разі зміни законодавства.

17.5 Загальні умови діють з 2.4. 2022 рік

17.6 У той момент, коли покупець на сторінках www. adamsport.com.ua натиснувши посилання «замовлення із зобов’язанням оплати», вважається, що покупець є повнолітньою особою, уповноваженою діяти від імені юридичної особи-покупця, яка належним чином ознайомилася із загальними умовами, вивчила їх, взяв до уваги та добровільно прийняв рішення укласти дистанційний договір. Загальні умови стають невід’ємною частиною угоди між сторонами.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Повна (Desktop) версія