ÚVOD > Правила повернення
 
Правила повернення

Швидкі інструкції в разі пред'явлення претензії

- заявлені товари повинні бути надіслані на адресу вказану нижче
- додайте оригінал рахунку-фактури/підтвердження покупки товару в електронному магазині
- Коротко опишіть дефект, на що саме ви скаржитеся - скористайтеся нашою Формою
- будь ласка, надішліть нам заявлені товари (особливо взуття) чистими (уникайте брудного та брудного взуття). Якщо ви надішлете нам такі товари, ми автоматично відхилимо претензію

Незважаючи на те, що наша компанія намагається виконувати свою роботу якомога краще і пропонувати вам бездоганні послуги, може статися, що щось буде не так, як хотілося б. Ця процедура розгляду скарг використовується для забезпечення швидкої та правильної процедури розгляду скарг.

Дефекти, про які найчастіше повідомляють, і які не визнаються виробниками/постачальниками, прочитайте, перш ніж подавати заявку, щоб перевірити, чи є даний дефект серед них:


ВЗУТТЯ:

Розрив/розрив шнурків: шнурки вважаються витратними матеріалами, які рвуться під час використання, тому ми знаємо з досвіду, що цей тип дефекту не розпізнається
Розрив внутрішньої підошви взуття в області п’яти або пальців: це не виробничий дефект, оскільки ця проблема виникає дуже часто, оскільки кожен клієнт має різний розмір стопи. Тертя виникають і найчастіше викликані неправильним вибором розміру взуття. Виробники не визнають цих дефектів
Натирання внутрішньої підкладки взуття: як і у згаданому вище дефекті, виробники не визнають, наскільки сильно натирання виникає та спричинене використанням або неправильно підібраним розміром взуття
Підошви зношуються на взутті: підошви стираються під час носіння, це не є виробничим дефектом, оскільки гума, яка використовується на підошвах, зношується по-різному залежно від поверхні, на якій ви носите взуття. Бувають випадки, коли підошва зношується дуже рано, особливо на кросівках.
Водонепроникність взуття: жоден виробник не гарантує водонепроникність взуття. Мембрана на взутті має захисний характер, тобто. якщо взуття через деякий час починає промокати, найчастіше це пов'язано з неправильним доглядом за матеріалом або зношеністю конкретної моделі.

ОДЯГ:

Підкладка одягу: Це не виробничий дефект, він зустрічається досить часто і спричинений використанням або невідповідним способом прання, виробники відкидають цей дефект
Розтріскування швів на одязі: Це може статися, виробники оцінюють це індивідуально в кожному випадку
Зменшення/збільшення порівняно з початковим розміром: виникає при невідповідному стилі прання. Це трапляється з деякими моделями. Виробники цього не визнають.
Водонепроникність одягу: Жоден виробник не гарантує водонепроникність одягу. Кожна мембрана має свої межі та властивості. Оцінюється індивідуально, але найчастіше цей дефект виникає, якщо клієнт не доглядає за виробом (тобто він брудний) і пори мембрани забиваються.
В загальному:
Багато хто думає, що автоматично, якщо на товар є гарантія 24 місяці, то товар повинен забезпечувати 24 місяці т.зв. 100% властивості. Однак майте на увазі, що гарантійний термін не можна плутати з терміном експлуатації продукту. Просто якщо щось використовувати, то з часом продукт втрачає свої початкові властивості.

 

1.1 Відповідальність за недоліки проданих товарів

Продавець несе відповідальність за недоліки, які виникли у проданого товару, коли він був прийнятий покупцем. Якщо товар продається за нижчою ціною, він не несе відповідальності за дефект, щодо якого була домовлена ​​нижча ціна. Продавець також несе відповідальність за недоліки, які виникли після прийняття товару протягом гарантійного терміну (гарантії).

Покупець зобов'язаний без зайвих зволікань вказати продавцю на недоліки товару після того, як він мав можливість оглянути товар. При прийманні товару покупець зобов'язаний оглянути товар і перевірити комплектність поставленого товару та відповідних документів (податкового документа - накладної).

Якщо товар доставляється кур'єрською службою або поштою, покупець зобов'язаний перевірити, чи не пошкоджена упаковка відправлення в місці отримання. У разі пошкодження упаковки вантажу та підозри, що товар також може бути пошкоджений, складіть протокол про виявлені недоліки безпосередньо у водія транспортної компанії, напр. за пошкодження упаковки товару, механічне пошкодження товару або некомплектність відправлення. Тоді негайно зв’яжіться з нами електронною поштою або телефоном і надайте фотодокументацію.

При особистому отриманні товару покупець зобов'язаний оглянути товар і виявити явні недоліки, пов'язані з механічними пошкодженнями товару або його упаковки, кількістю поставленого товару, комплектністю документів або скаржитися на інші явні дефекти негайно.

 

1.2 Гарантійний термін

Термін гарантії на товари, придбані покупцем - фізичною особою в інтернет-магазині www.adamsport.eu, згідно з положеннями Цивільного кодексу складає 24 місяці. Гарантійний термін для виробів, виготовлених на замовлення через інтернет-магазин www.adamsport.eu, становить 24 місяці відповідно до положень Цивільного кодексу. Гарантійний термін на товар, придбаний покупцем - юридичною особою в інтернет-магазині www.adamsport.eu, становить 12 місяців згідно з положеннями Господарського кодексу. Гарантійний термін 6 місяців з моменту покупки надається на товар, придбаний в інтернет-магазині під маркою (Неупакований, Вживаний товар). Гарантійні терміни починаються з моменту прийому товару покупцем, тобто в день отримання товару від транспортної компанії або безпосередньо від продавця, якщо покупець отримує товар особисто.

 

1.3 Припинення прав

Права на відповідальність за дефекти продукції, на які поширюється гарантійний термін, втрачаються, якщо вони не були використані протягом гарантійного терміну. Тому покупець може пред'явити претензію лише протягом гарантійного періоду.

 

1.4 Право вимоги

Якщо покупець виявляє, що поставлений товар має дефект, тобто. не має необхідних або передбачених законом властивостей, або він не нормальної якості, він має право поскаржитися на цей дефект. Покупець зобов'язаний вказати продавцю на недоліки товару без зайвих зволікань після їх виявлення та не може використовувати товар надалі через характер дефекту.

 

1.5 Де можна подати претензію

Покупець може пред'явити рекламацію або здійснити гарантійний ремонт у письмовій формі за адресою надіславши рекламований товар і вказавши дефект товару. Товар, на який ви претендуєте, не може бути брудним і негігієнічним. Копія підтвердження покупки (рахунок-фактура) повинна бути додана до товару. Рекомендуємо відправляти товар рекомендованим листом і, можливо, застрахувати, так як ми не несемо відповідальності за його можливу втрату по дорозі до нас. Відправлення готівкою при доставці наша компанія не приймає і не приймає. Покупець також може пред'явити претензію особисто в офісі продавця керівнику операційної служби або уповноваженому ним працівнику.

 

1.6 Що можна вимагати

Претензії можуть бути зроблені лише на товари, які були придбані у продавця та є власністю покупця. При доставці товару до покупця до кожного товару додається рахунок-фактура (підтвердження покупки), який також є гарантійним документом.

 

1.7 Претензії не можуть бути застосовані до дефектів товару, спричинених неналежним використанням, зберіганням або пошкодженням покупцем. Неправильне використання означає неналежне поводження з виробом у спосіб, відмінний від зазначеного в інструкціях щодо чищення, прання, сушіння, прасування, зберігання та використання не за призначенням. Виріб не повинен мати механічних пошкоджень, а під механічними ушкодженнями розуміються такі пошкодження виробу, які не могли виникнути в результаті нормального використання виробу за призначенням. Товар не може бути рекламований на плями, розводи та інші забруднення товару, які виникли після отримання товару. Продукт не повинен бути пошкоджений через надмірне навантаження або нехтування його обслуговуванням. Рекламація не може бути застосована навіть до дефектів, спричинених нормальним використанням та зношеністю виробу.

 

1.8 Повідомлення про права покупця

Якщо покупець застосовує право на відповідальність за недоліки товару, продавець або уповноважений ним працівник або уповноважена особа зобов'язані роз'яснити покупцеві його права відповідно до Цивільного кодексу в такому обсязі:

 

1.9 Дефект, який можна виправити

Якщо це дефект, який можна усунути, покупець має право усунути його безкоштовно, вчасно та належним чином. Продавець зобов'язаний усунути недолік без невиправданої затримки. Замість усунення дефекту покупець може вимагати заміни товару або, якщо дефект стосується лише частини товару, заміни частини, якщо це не призводить до невиправданих витрат для продавця з огляду на ціну товару. товару або тяжкості дефекту. Продавець завжди може замість усунення дефекту замінити бракований товар на безвідмовний, якщо це не викликає серйозних труднощів у покупця.

 

1.10 Невиправний дефект

Якщо це дефект, який не можна усунути і який перешкоджає правильному використанню товару як бездефектного, покупець має право обміняти товар або відмовитися від договору. Такі самі права належать покупцеві, якщо недоліки можна усунути, але якщо покупець не може належним чином використовувати річ у зв'язку з повторною появою недоліку після ремонту або внаслідок більшої кількості недоліків. При наявності інших невиправних дефектів покупець має право на розумну знижку від ціни товару.

 

1.11 Право вибору покупця

Покупець має право вибирати, яким із зазначених вище прав скористатися.

 

1.12 Визначити спосіб розгляду скарги

Виходячи з рішення покупця, яким із зазначених вище прав скористатися, продавець (або уповноважений ним працівник або призначена особа) зобов’язаний визначити спосіб розгляду скарги відповідно до § 2 листа м) реєстраційний номер 250/2007 зб. негайно, у складних випадках не пізніше 3 робочих днів з дня пред'явлення претензії, в обґрунтованих випадках, особливо якщо потрібна комплексна технічна оцінка стану товару чи послуги, не пізніше 30 днів з дня пред'явлення претензії зроблено. Такими методами розгляду рекламації є: доставка відремонтованого продукту, обмін продукту, повернення ціни покупки продукту, оплата адекватної знижки від ціни продукту, письмовий запит на взяття виконання або його обґрунтоване відхилення.

 

1.13 Розгляд претензій

Після визначення способу розгляду претензії, претензія розглядається негайно, в обґрунтованих випадках претензія може бути оброблена пізніше; однак розгляд претензії не може тривати довше 30 днів з дати подання претензії. Після закінчення терміну розгляду рекламації покупець має право відмовитися від договору або має право обміняти товар на новий. Забезпечення претензії не впливає на право покупця на відшкодування шкоди відповідно до спеціального положення.

 

1.14 Підтвердження претензії

Під час рекламації продавець видає покупцеві підтвердження. Якщо неможливо доставити підтвердження негайно, воно повинно бути доставлене без зайвої затримки, але не пізніше, разом з документом про обробку претензії.

 

1.15 Обробка підтвердження претензії

Продавець видасть і надасть покупцеві письмовий документ про розгляд претензії не пізніше ніж через 30 днів з моменту пред'явлення претензії.

 

1.15 Запис про претензії

Продавець веде облік рекламацій та надає їх для перевірки на вимогу контролюючого органу. У протоколі про скаргу зазначаються дані про дату подання скарги, дату і спосіб розгляду скарги, порядковий номер акта про скаргу.

 

1.16 Ця політика скарг буде розміщена на видному місці, доступному для покупця.

Інформація щодо альтернативного вирішення спорів


Шановний покупець, відповідно до Акту № 391/2015 зб. щодо альтернативного вирішення споживчих спорів, ми повідомляємо вам, що як споживач ви маєте право звернутися до нашої компанії з проханням про відшкодування, якщо ви не задоволені тим, як ми розглянули вашу скаргу, або якщо ви вважаєте, що ми порушили ваші права.

Ідентифікаційні та контактні дані нашої компанії:

 

Назва фірми: Adam sport s.r.o.
Правова форма: Товариство з обмеженою відповідальністю
Головний офіс: Bystrická cesta 5649/4B, 03401 Ружомберок
ID номер: 45 881 553
ІПН: 2023122321
ПДВ: SK2023122321
Зареєстрований в: комерційний реєстр Жилінського районного суду, розділ: Sro, параграф. н.: 77724/L
Представлений: керівник:  Patrik Lupták

 

Контактна інформація:

Електронна пошта: adamsport@adamsport.com.ua

(надалі компанія або «продавець»).

Якщо наша компанія негативно відповіла на ваш запит про відшкодування або не відповіла на нього протягом 30 днів з дня його відправлення, ви маєте право подати пропозицію щодо альтернативного вирішення спору. Пропозицію щодо ініціювання альтернативного вирішення спору (надалі – «пропозиція») необхідно подати до компетентного органу альтернативного вирішення спору, яким є Торгова інспекція Словаччини або інші юридичні особи, внесені до списку Міністерства економіки Словацька Республіка. Як споживач, ви маєте право вибирати, кому з них надати вищезазначену пропозицію. Перелік доступний на сайті http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/

Пропозицію можна подати в паперовій формі, в електронній формі або усно в протоколі. Для подання пропозиції можна скористатися формою, зразок якої наведено у додатку та містить вимоги, передбачені законодавством.

Платформа для подання альтернативного вирішення спору, за допомогою якої споживач може подати пропозицію щодо ініціювання альтернативного вирішення спору:

http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

У той же час ви маєте право використовувати онлайн-платформу вирішення спорів, доступну на веб-сайті http://ec.europa.eu/consumers/odr/, де ви заповнюєте електронну форму скарги на торговця.

Альтернативний спосіб вирішення спору може використовувати лише споживач, тобто. фізична особа, яка при укладанні та виконанні споживчого договору не діє в межах своєї підприємницької діяльності, роботи чи професії. Альтернативне вирішення спорів поширюється лише на спори між споживачем і продавцем, вартість яких перевищує 20 євро. Суб’єкт альтернативного вирішення спору може вимагати від вас сплати комісії в розмірі до 5 євро, включаючи ПДВ, за ініціювання вирішення спору. Результатом альтернативного порядку вирішення спору має бути домовленість між продавцем і споживачем про мирне вирішення їх спору. Проте навіть обов’язковість такого договору не перешкоджає сторонам згодом вирішити свій спір через суд.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Повна (Desktop) версія